✍️ اگر چه روزهای بلند تابستان اغلب لذت بخشند و آدم یک سر و گردن، فراغ بال بیش تری نسبت به پاییز دارد اما تابستان، در این جهنم گرمایش جهانی، خنکای دلپذیر پاییز را ندارد.
🍁 در پاییز، کافی است پنجره را باز کنی تا موسیقی نسیم را بشنوی. انگار که خزان، جای بتهوون نشسته و سنفونی شماره 9 را مصور برایت اجرا می کند!
🍁 در لوای موسیقی، می بینی که برگ ها می میرند اما شاعرانه می میرند. آن ها با هزار رنگ، سر و صورتشان را آرایش کرده و شاخه های درخت را که ماه ها در آغوش گرمش جا خوش کرده بودند، رها می کنند و رقص کنان بر زمین می افتند.
🍁 اگر در موسیقی پاییز غرق شوی، قطعا آن جایش بیش تر به دل می نشیند که نسیم، در هیبت باد در می آید و با همراهی شاخ و برگ درختان زوزه می کشد تا دلت را پر از غمی کند که سرشار از شادی است!